Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen
Wij helpen je graag
BESTELLEN EN BETALEN
Wat is de levertijd?
Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden
Voor gepersonaliseerde items
Wij produceren alles zelf, dus we kunnen snel leveren.
We geven bedankjes voor een overlijden voorrang. Vermeld bij het afronden van de bestelling in het opmerkingenveld dat het om een bedankjes voor een begrafenis gaat, dan houden wij daar rekening mee en hoef je geen extra spoedkosten te betalen.
Hoe kan ik bestellen?
Op de productpagina zie je een groene knop Ontwerp & Bestel, daarmee kun je het product personaliseren.
Klik na het ontwerpen op de groene knop afronden rechts bovenin je scherm (oogje op mobiel). Bekijk het ontwerp en klik op akkoord als deze goed is. Daarna keer je terug op de productpagina en vul je de aantallen en opties goed in. Dan zie je als het goed is een groene knop: Bestel nu. Als je daarop klikt kom je in het winkelmandje.
Bij bedrukt snoep kun je de persoonlijke teksten invullen in velden. Je ontvangt hiervoor binnen 48 uur een aparte proefdruk na het bestellen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De bijdrage voor het verpakken en versturen is:
Nederland DHL
Huisadres: € 7,95
Naar een afhaalpunt: € 7,50
België DHL / Bpost
Huisadres: € 9,95
Naar een afhaalpunt: € 9,50
Wanneer je voor meer dan € 100,- bestelt verzenden wij je bestelling gratis.
Dit geldt voor particuliere orders die wij versturen met DHL.
Voor verzending van gepersonaliseerde bedankjes binnen 3 werkdagen, betaal je een toeslag bovenop de reguliere verzendkosten.
- Bij orders tot en met € 249,99 zijn de spoedkosten € 15,-
- Bij orders vanaf € 250 zijn de spoedkosten € 25,-
- Bij orders vanaf € 1000 zijn de spoedkosten € 50,-
Voor grote zakelijke orders kan het zijn dat er verzendkosten worden verrekend op het moment dat het meerdere pakketten zijn of op een pallet verstuurd moet worden. Kosten voor een pallet zending in NL bedragen € 59,95 en voor België € 69,95. Neem bij vragen hierover vooraf altijd even contact op of vraag een offerte aan via zakelijk@bedankjes.nl
Leveren jullie ook in België?
De levertijd is afhankelijk van een aantal zaken: grootte van de bestelling, soort product, handeling, etc. Vanaf het moment dat wij de bestelling vanaf hier versturen duurt het normaal gesproken twee dagen voordat deze aankomt in België.
Bij particuliere orders boven dit bedrag rekenen wij geen verzendkosten.
Waarom moet ik een datum evenement of bedankmoment invullen?
Omdat veel bedankjes voor een evenement bedoeld zijn (denk aan een bruiloft, communie, opening of ander event), vragen wij naar de datum van het evenement of de uitdeeldatum. Zo kunnen wij de planning bepalen en zorgen we dat het bedankje op tijd voor het evenement wordt geleverd.
Is het bedankje niet voor een specifiek evenement of is er geen gewenste uitdeeldatum? Vul dan in dat veld de gewenste leverdatum in.
De datum die je hier invult wordt niet gebruikt voor de personalisering, maar is uitsluitend bedoeld voor onze interne planning.
Ik heb een bestelling gedaan. Hoe verloopt het bestelproces vanaf nu?
Als de bestelling bij ons binnen is ontvang je een bevestiging per email.
Op het moment dat wij het pakket naar je opsturen (in de week van je aangegeven bedankmoment) ontvang je van ons een mail met de track&trace-gegevens.
Je kunt je bestelling hiermee volgen tot het moment van levering.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken: telefonisch, per e-mail of via de chatfunctie.
Telefonisch
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 16.30 uur.
📞 +31 (0)78 204 90 50
-
Algemeen: info@bedankjes.nl
-
Bestellingen: klantenservice@bedankjes.nl
-
Zakelijk / offerte: zakelijk@bedankjes.nl
-
Facturen: facturen@bedankjes.nl
👉 Vermeld, indien mogelijk, je bestelnummer in je e-mail. Dan kunnen wij je sneller en beter helpen.
Chatfunctie
Rechts onderin de hoek vind je een ronde button om direct je vragen te stellen aan onze virtuele medewerker Beau. Zij weet op veel vragen antwoord te geven. Krijg je geen duidelijk antwoord of heb je een specifieke vraag? Dan helpen wij je natuurlijk graag telefonisch of per e-mail.
Bezoekadres (geen showroom)
Bedankjes.nl B.V.
Edisonweg 30b
2952 AD Alblasserdam
Kan ik de bestelling ook afhalen?
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling bij ons af te halen in Alblasserdam. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven: afhalen in Alblasserdam. Vind je het prettig, dan kun je bij het afhalen ook per pin betalen.
Zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je automatisch een e-mail van ons.
Kan ik op rekening / factuur bestellen?
Scholen en bedrijven met een geldig KVK- en/of BTW-nummer kunnen bij ons op rekening bestellen. Je ontvangt de factuur als PDF zodra de producten zijn verzonden. De betaling dient binnen 14 dagen te worden voldaan.
Bij het afronden (checkout) kies je voor de optie Zakelijk bestellen. Vervolgens kun je je BTW- en/of KVK-nummer invullen. Bij het afrekenen verschijnt dan de betaaloptie Op factuur. Voor scholen zijn deze velden niet verplicht.
Hanteert jouw bedrijf een andere betalingstermijn? Neem dan vooraf altijd even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
⚠️ Let op: heb je een eenmanszaak, dan leveren wij de producten pas na ontvangst van de betaling.
Voor bedrijven in België met een geldig BTW-nummer geldt het 0% BTW-tarief i.v.m. intracommunautaire levering. Je rondt de bestelling gewoon af en kiest voor de betaaloptie Op factuur. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je de factuur per e-mail als PDF.
Wat betekent doe het zelf of kant en klaar?
Bij veel producten kun je kiezen tussen Doe-het-zelf of Kant-en-klaar leveren.
Doe-het-zelf
Kies je voor deze optie, dan ontvang je alle onderdelen los geleverd – bijvoorbeeld potjes, stickers en vulling. Je vult en plakt alles zelf met de meegeleverde materialen. Dit bespaart kosten en maakt jouw product helemaal persoonlijk.
In het geval van rollen snoep of kaarsen hoef je dan alleen maar de stickers te plakken.
Kant-en-klaar
Bij deze optie leveren wij het product volledig gevuld en voorzien van etiketten/bedrukking.
Kan ik de bestelling aanpassen?
Je kunt in de winkelwagen de opties van het product nog aanpassen door het icoontje wijzig opties aan te klikken. In de winkelwagen kun je het ontwerp niet meer aanpassen, ga dan terug naar de productpagina en kies voor wijzig ontwerp/doorgaan.
ONTWERPTOOL
Hoe werkt de ontwerptool?
Bij producten die je kunt personaliseren staat een groene knop met de tekst Ontwerp en bestel. Daarmee kom je in de online ontwerptool.
- Kies eerst het basisontwerp van jouw voorkeur.
- Pas vervolgens alle teksten aan en upload eventueel foto’s vanaf je computer of mobiele telefoon, of voeg je eigen logo toe. Zo maak je jouw bedankje helemaal persoonlijk!
- Klaar met ontwerpen? Klik dan op de groene knop Afronden rechtsboven in je scherm (op mobiel herkenbaar aan het oog-icoontje).
- Je keert terug naar de productpagina. Vul daar de gewenste aantallen en opties in.
- Klik daarna op de groene knop Bestel nu om de producten toe te voegen aan je winkelmandje.
Kan ik het uiteindelijke resultaat van mijn ontwerp zien
Ja. In de ontwerptool zie je direct een voorbeeld van hoe jouw ontwerp eruit komt te zien.
Wat gebeurt er als mijn tekst of foto niet goed staat?
Wij controleren altijd of alles netjes op het product past. Zien we een afwijking in de plaatsing van tekst of afbeeldingen? Dan nemen we eerst contact met je op voordat we gaan drukken.
Je ontvangt jouw persoonlijke ontwerp bovendien in de e-mailbevestiging. Controleer deze mail dus altijd zorgvuldig.
Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren
Kan ik ook zelf een ontwerp maken en aanleveren?
Ja, dat kan! Wil je geen gebruikmaken van onze online ontwerptool, maar zelf (of via een ontwerper) een ontwerp maken? Dan hebben wij voor elk etiket, wikkel of kaart een werktekening/template met de juiste maten beschikbaar.
Je kunt deze templates aanvragen via ontwerp@bedankjes.nl. Vermeld in je e-mail duidelijk voor welk product je de template wilt ontvangen (eventueel met de link naar de productpagina).
Lever je een eigen ontwerp aan? Kies dan bij het bestellen via de website voor het blanco ontwerp en vermeld in het opmerkingenveld bij het afronden dat je jouw ontwerp per mail aanlevert. Stuur vervolgens het bestand als PDF, onder vermelding van je ordernummer, naar ontwerp@bedankjes.nl.
Kan Bedankjes.nl een ontwerp voor mij maken?
Zeker! Onze eigen studio met grafisch ontwerpers kan op verzoek een persoonlijk ontwerp voor je maken. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik een opgeslagen ontwerp bestellen?
Klik hier voor een uitleg filmpje voor het bestellen van opgeslagen ontwerpen:
RETOURNEREN EN VOORWAARDEN
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling of er mist iets, wat moet ik doen?
Wij staan voor 100% klanttevredenheid. Klopt er iets niet of ben je niet helemaal tevreden? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via +31 (0)78 204 90 50 om je klacht door te geven. We gaan vervolgens samen met jou aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden, omdat ze niet bruikbaar zijn voor een andere klant.
Heb je gekozen voor een Doe-het-zelf-product? Dan kunnen verpakkingen en vullingen (mits in ongeopende verpakking) wél worden geretourneerd. Persoonlijke stickers kunnen echter niet worden teruggenomen of gecrediteerd.
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Gaat het om een foutieve levering? Dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten.
Ben je niet tevreden met het uiteindelijke resultaat? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Naar welk adres kan ik het retourneren?
Lees eerst de vraag hierboven over de voorwaarden voor retourneren. Indien je bestelling geretourneerd mag worden, kun je het pakket (op eigen kosten) terugsturen naar:
Bedankjes.nl B.V.
t.a.v. Afdeling Retouren
Edisonweg 30b
2952 AD Alblasserdam