Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen
Wij helpen je graag
BESTELLEN EN BETALEN
Hoe kan ik bestellen?
Op de productpagina zie je een groene knop Ontwerp & Bestel, daarmee kun je het product personaliseren. Bij sommige producten (pennensets of bedrukt snoep) kun je de persoonlijke teksten invullen in velden. Je ontvangt hiervoor binnen 48 uur een aparte proefdruk na het bestellen.
Klik na het ontwerpen op de groene knop afronden rechts bovenin je scherm (oogje op mobiel). Bekijk het ontwerp en klik op akkoord als deze goed is. Daarna keer je terug op de productpagina en vul je de aantallen en opties goed in. Dan zie je als het goed is een groene knop: Bestel nu. Als je daarop klikt kom je in het winkelmandje.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De bijdrage voor het verpakken en versturen is:
Nederland DHL
Huisadres: € 7,50
Naar een afhaalpunt: € 6.95
België DHL / Bpost
Huisadres: € 9 ,95
Naar een afhaalpunt: € 11,50
Wanneer je voor meer dan € 100,- bestelt verzenden wij je bestelling gratis.
Dit geldt voor particuliere orders die wij versturen met DHL.
Voor verzending van gepersonaliseerde bedankjes binnen 3 werkdagen, betaal je een toeslag van € 15 euro bovenop de reguliere verzendkosten.
Voor grote zakelijke orders kan het zijn dat er verzendkosten worden verrekend op het moment dat het meerdere pakketten zijn of op een pallet verstuurd moet worden. Kosten voor een pallet zending in NL bedragen € 49,95 en voor België € 59,95. Neem bij vragen hierover vooraf altijd even contact op of vraag een offerte aan via zakelijk@bedankjes.nl
Leveren jullie ook in België?
De levertijd is afhankelijk van een aantal zaken: grootte van de bestelling, soort product, handeling, etc. Vanaf het moment dat wij de bestelling vanaf hier versturen duurt het normaal gesproken twee dagen voordat deze aankomt in België.
Bij particuliere orders boven dit bedrag rekenen wij geen verzendkosten.
Wat is de levertijd?
Vandaag besteld, volgende werkdag verzonden
Voor gepersonaliseerde items
Wij produceren alles zelf, dus we kunnen snel leveren.
We geven bedankjes voor een overlijden voorrang. Vermeld bij het afronden van de bestelling in het opmerkingenveld dat het om een bedankjes voor een begrafenis gaat, dan houden wij daar rekening mee en hoef je geen extra spoedkosten te betalen.
Waarom moet ik een datum evenement of bedankmoment invullen?
Omdat veel bedankjes voor een evenement bedoeld zijn (denk aan: bruiloft, communie, opening of ander event), vragen wij naar de datum van het evenement of de uitdeeldatum. Zo kunnen wij de planning bepalen en zorgen we dat het voor het evenement wordt geleverd.
Is het bedankje niet voor een bepaald evenement of heeft het bedankje geen gewenste uitdeeldatum? Vul dan je gewenste leverdatum in.
De datum die je hier invult wordt niet gebruikt bij de personalisering, maar is alleen bedoeld voor de planning.
Ik heb een bestelling gedaan. Hoe verloopt het bestelproces vanaf nu?
Als de bestelling bij ons binnen is ontvang je een bevestiging per email.
Op het moment dat wij het pakket naar je opsturen (in de week van je aangegeven bedankmoment) ontvang je van ons een mail met de track&trace-code.
Je kunt je bestelling hiermee volgen tot het moment van levering.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Wij zijn telefonisch te bereiken tijdens werkdagen van 8:30 tot 17:00.
+31(0)78 204 90 50
Algemeen: info@bedankjes.nl
Bestellingen: klantenservice@bedankjes.nl
Zakelijk / offerte: zakelijk@bedankjes.nl
Facturen: facturen@bedankjes.nl
Vermeld, indien mogelijk, je bestelnummer in je mail!
Rechts onderin de hoek vind je een ronde button om direct met de klantenservice te chatten als je een snelle vraag hebt.
Bezoekadres (op afspraak)
Gifts to Connect
Edisonweg 30b
2952 AD Alblasserdam
Kan ik de bestelling ook afhalen?
Je kunt ervoor kiezen om de bestelling bij ons af te halen in Alblasserdam. Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Bij het afronden van de bestelling kun je aangeven: afhalen in Alblasserdam. Als je het prettig vindt, kun je ook betalen per pin.
Je ontvangt automatisch een email wanneer je bestelling klaar ligt om af te halen.
Kan ik op rekening / factuur bestellen?
Je kunt als school / bedrijf met geldig KVK en/of BTW nummer op rekening bestellen. Je ontvangt de factuur dan als PDF op het moment dat de producten worden verzonden. De betaling dient binnen 14 dagen te worden bijgeschreven.
Kies in het winkelmandje voor de optie: Zakelijk bestellen
Je kunt dan het BTW nr en/of KVK nummer invullen. Wanneer je dat hebt gedaan krijg je bij het afrekenen als betalingsoptie: Op factuur
Indien jouw bedrijf een andere betalingstermijn hanteert, neem dan vooraf altijd even contact met ons op voor de mogelijkheden.
Let op: Heb je een eenmanszaak? dan leveren wij de producten na ontvangst van de betaling!
Voor bedrijven in België met een geldig BTW nummer zetten wij het BTW tarief op 0% ivm een intracommunautaire levering. Je rondt de bestelling dan af en kiest dan voor betaling "Op factuur". Nadat de bestelling dan wordt verzonden ontvang je per email de factuur als pdf.
Wat betekent doe het zelf of kant en klaar?
Bij veel producten kun je kiezen tussen doe het zelf of kant en klaar leveren.
Indien je kiest voor doe het zelf krijg je alle onderdelen los geleverd, dus bijvoorbeeld potjes, stickers en vulling. Deze moet je dan dus zelf even vullen en plakken met de meegeleverde vulling en stickers. Dit bespaart je kosten en maakt jouw product helemaal eigen.
Indien je kiest voor kant en klaar leveren wij het product compleet gevuld en gestickerd.
Wat is lasergraveren
Lasergraveren is een gravering door middel een laser in het materiaal van het artikel. De laserstraal gebruikt hitte om de tekst en/of logo in de toplaag van het artikel te graveren. Kleur wordt bepaald door het materiaal; hout wordt donkerbruin, glas wordt mat en op bv metalen pennen wordt de verflaag van de kleur weggebrand, dus zie je uiteindelijk de kleur van de onderlaag.
Gravering is dus geen bedrukking en kan dus niet in kleur!
De foto's van de gelaserde producten van glas zijn een impressie, het is lastig om de gravering goed te fotograferen op een leeg glazen product. Wij laten het product zien met een grijze tekst die met photoshop is aangebracht.
Kan ik de bestelling aanpassen?
Je kunt in de winkelwagen de opties van het product nog aanpassen door het icoontje wijzig opties aan te klikken. In de winkelwagen kun je het ontwerp niet meer aanpassen.
ONTWERPTOOL
Hoe werkt de ontwerptool?
Je kiest eerst een basisontwerp bij het product, waarna je alle tekst kunt aanpassen. Je kunt ook foto's vanaf de computer of mobiele telefoon uploaden of een logo toevoegen. Zo zorg je voor een persoonlijk bedankje!
Klik na het ontwerpen op de groene knop afronden rechts bovenin je scherm (oogje op mobiel). Bekijk het ontwerp en klik op akkoord als deze goed is. Daarna keer je terug op de productpagina en vul je de aantallen en opties goed in. Dan zie je als het goed is een groene knop: Bestel nu. Als je daarop klikt kom je in het winkelmandje.
Klik hier voor de pagina met informatie over de ontwerptool
Kan ik zien hoe het uiteindelijke resultaat wordt?
In de ontwerptool zie je gelijk hoe het ontwerp gaat worden.
Uiteraard zorgen wij ervoor dat het jouw ontwerp zo goed mogelijk op het product komt te staan. Wanneer wij afwijkingen zien qua plaatsing van tekst of foto's zullen wij vooraf altijd even contact opnemen voordat wij gaan drukken.
Kan ik ook een eigen ontwerp aanleveren
Wil je geen gebruik maken van onze online ontwerptool, maar zelf (of via een reclamebureau) een eigen ontwerp maken en aanleveren? Wij hebben voor elk etiket, wikkel of kaart een werktekening of template beschikbaar met daarin de maten waar je je aan kunt houden.
Wil je een eigen ontwerp laten maken door Bedankjes.nl? Dat kan uiteraard ook,
wij hebben een eigen studio met grafisch ontwerpers die op verzoek een eigen ontwerp kunnen maken. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.
Hoe kan ik een opgeslagen ontwerp bestellen?
Klik hier voor een uitleg filmpje voor het bestellen van opgeslagen ontwerpen:
RETOURNEREN EN VOORWAARDEN
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling of er mist een gedeelte van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Wij staan voor 100% klanttevredenheid. Mocht er iets niet kloppen of niet naar wens zijn, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice: +31(0)78 204 90 50 om de klacht door te geven. We gaan dan samen met jou aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Ze zijn dan niet meer bruikbaar voor een andere klant.
Op het moment dat je hebt gekozen voor een doe het zelf product kunnen de verpakkingen en vullingen (mits in ongeopende verpakking) worden geretourneerd. De persoonlijke stickers kunnen niet worden geretourneerd of worden gecrediteerd. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wanneer het een foutieve levering is, vergoeden wij uiteraard de verzendkosten voor het retourneren.
Mocht je niet tevreden zijn met het uiteindelijke resultaat, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice.
Naar welk adres kan ik het retourneren?
Lees eerst de vraag over retourneren hierboven. Mocht het zijn dat je het mag retourneren, dan kun je het pakket (op eigen kosten) retourneren naar:
Bedankjes.nl BV
Afdeling retouren
Edisonweg 30b
2952AD Alblasserdam